A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради

Природний газ

Дата: 04.11.2021 15:05
Кількість переглядів: 57

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо

(Природний газ)

2

Вид процедури

Переговорна процедура, скорочена

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2021-11-03-016035-a

4

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики встановлюються відповідно до Закону України «Про ринок природного газу», Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) №2496 від 30.09.2015 «Про затвердження Правил постачання природного газу» (надалі – Правила постачання природного газу), Постанови НКРЕКП №2493 від 30.09.2015 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи», Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем», Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020 – 2024 роки» та інших нормативно-правових актів України, що регулюють відносини у сфері постачання природного газу.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства

5

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення сесії Глеюватської сільської ради від 14 липня 2021 року № 380-VІI/VIII «Про внесення змін до рішення сільської ради від 24.12.2020 №23-II/VIII «Про місцевий бюджет на 2021 рік» (зі змінами)».

6

Очікувана вартість предмета закупівлі

422 127,00 грн з ПДВ

7

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників;                 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

Відповідно до Листа Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вих. № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Статтею 17 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу - надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п. 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, постанова КМУ від 24.03.2004 року № 368). Відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року, враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, експертною комісією з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій проведено засідання та ухвалено визнати ситуацію, яка виникла у зв’язку із з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру державного рівня – Протокол засідання №15/09-21 від 12 жовтня 2021 року. На підставі вищезазначеного, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовником прийнято рішення здійснити процедуру Закупівлі на підставі пункту п. 3 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Розрахунок очікуваної вартості для Зеленопільської гімназії Червонозабійницького ліцею Глеюватської сільської ради здійснено на підставі ціни газу за 1000 куб. м – 16 554,00 грн з ПДВ, врегульованою при підписанні Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладеного 30.09.2021 року.

Обсяг (об’єм) природного газу у період з листопада 2021 року по грудень 2022 року (включно) складає 25,5 тис.куб.метрів.

Орієнтовна (очікувана) вартість ціни договору постачання природного газу у період з листопада 2021 року по грудень 2022 року (включно) становить 422 127,00 грн (чотириста двадцять дві тисячі сто двадцять сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 70354,50 грн.


« повернутися

Вхід для адміністратора